پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

پنجره‌های upvc برای خانه‌ها گزینه‌ای بسیار عالی هستند زیرا آنها مزایای پنجره‌های دوجداره را با مزایای upvc به عنوان قاب پنجره ترکیب می‌کنند و اگر از شیشه‌های دو و یا سه جداره در ساختار آنها استفاده شود به میزان زیادی نسبت به انتقال گرما و صدا عایق خواهند بود. نه تنها در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود، بلکه شما همچنین می‌توانید از گزینه‌ای استفاده کنید که نیاز کمتری به عملیات نگهداری داشته و سازگار با محیط زیست است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره upvc ادامه مطلب را بخوانید.

مزایای بیشتر با استفاده از پنجره های upvc

عایق کاری بزرگترین مزیت upvc

هنگامی که حرف از شیشه دوجداره به میان می‌آید، ممکن است از خواص عایق کاری عالی آن آگاه باشید. این به این دلیل است که آنها از دو شیشه مجزا ساخته شده‌اند که بین آن با هوا یا یک گاز غیر سمی دیگر پر شده و با روشی مناسب مهر و موم شده است (به این دلیل هوا نمی‌تواند از طریق آن عبور کند). فاصله بین پانل‌ها می‌تواند از 6 تا 20 میلی متر یا بیشتر متغیر باشد، هر چه فاصله بین جداره‌ها بیشتر باشد ویژگی عایق کاری آنها موثرتر خواهد بود.
استفاده از شیشه‌های دو جداره برای پنجره یو پی وی سی اهمیت زیادی دارند، چرا که پنجره‌های استاندارد نقطه ضعف بزرگی در زمینه عایق کاری خانه‌ها دارند، چرا که شیشه آنها به راحتی حرارت را می‌تواند از طریق خود عبور دهد و در زمستان اجازه خروج و در تابستان اجازه ورود گرما را به خانه می‌دهند. شیشه‌های دو جداره انتقال گرما را متوقف می‌کنند، بنابراین دریافت و از دست دادن حرارت به طور قابل ملاحظه‌ای به حداقل می‌رسد. این باعث می‌شود کنترل دمای خانه بسیار راحت‌تر بوده و در هزینه قبوض وسایل گرمایشی و سرمایشی شما تا حد زیادی صرفه جویی شود.
پنجره‌های upvc دارای محفظه‌های چندگانه درون خود هستند که هر یک از آنها با هوا پر شده است. این کمک می‌کند تا ورود و خروج حرارت از طریق آنها به داخل و خارج خانه متوقف شود. آنها همچنین به خوبی جوش داده شده‌اند (جوش فیوژن) تا مقاومت بسیار عالی ارائه دهند.

شما گزینه‌های متنوعی به هنگام استفاده از پنجره‌های upvc دو جداره خواهید داشت

یکی دیگر از مزایای بزرگ پنجره‌های دوجداره upvc طیف متنوعی از انتخاب‌هایی است که در اختیار دارید. پنجره‌های دو جداره upvc در سبک‌های مختلفی از جمله کشویی، سایبانی، استوانه‌ای، شیب دار و لولایی، شیب دار و کشویی و ثابت در دسترس هستند.
علاوه بر طیف وسیعی از سبک‌های طراحی، شما همچنین می‌توانید از طیف وسیعی از رنگ‌ها بهره مند شوید. رنگ‌های استاندارد سفید یا عاجی هستند، اما شما همچنین می‌توانید خاکستری، بافت دار و طرح چوب را نیز انتخاب کنید. به طور کلی، پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانند به صورت چوب‌های رنگ شده عرضه شوند تا ظاهر بسیار جذابی داشته باشند.

پنجره‌های upvc عمری طولانی داشته و به نگهداری کمی نیاز دارند

مورد دیگری که شما باید در خصوص پنجره‌های upvc در نظر بگیرید دوام باورنکردنی آنها است. این پنجره‌ها دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و یا پیچش نمی‌شوند. آنها مقاومت بسیار خوبی در برابر آتش دارند؛ آنها در برابر موریانه مقاوم هستند؛ آنها می‌توانند در برابر تاثیرات مخرب آب و هوایی (خورشید، باد و باران) مقاومت کنند و مقاومت بالایی در برابر تاثیرات آنها دارند. این بدان معنی است که شما آنها را در تمامی مناطق، حتی در مناطقی با سخت‌ترین شرایط آب و هوایی می‌توانید مورد استفاده قرار دهید، بدون این که نگران آسیب دیدگی آنها باشید. بهترین مورد در خصوص آنها این است که تنها تعمیر و نگهداری که آنها نیاز دارند، تمیز کردن و گرد گیری منظم آنها است. رنگ آمیزی و کارهای مشابه دیگر هرگز برای درب و پنجره یو پی وی سی ضروری نیست.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 20:32

upvc چیست؟

پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک که با نام فنی upvc معروف است، همچنین به عنوان PVC سفت و مستحکم شناخته می‌شود، زیرا مانند PVC استاندارد به راحتی خم نمی‌شود و انعطاف پذیر نیست. این مواد حاوی BPA یا فتالات نیستند، به همین دلیل است که شما ممکن است آنها را در بسیاری از دستگاه‌ها پیدا کنید.
این مواد به خاطر دوام بالا، در درب‌ و پنجره‌های ساختمان، مورد استفاده قرار می‌گیرند و به خاطر قابلیت بازیافت در و پنجره upvc ، به محیط زیست آسیبی نمی‌رسانند.

تاریخچه upvc

PVC ابتدا در اواخر دهه 1800، پس از این که شیمیدان‌ها، یک ماده با پوسته سفید را در فلاسکهای وینیل کلرید یافتند که در معرض نور خورشید قرار داشت. هیچ شیمیدانی تا آن زمان به این ماده فکر نکرده بود و حدود 60 سال قبل از این که یک مخترع آمریکایی دستورالعمل PVC را کشف کند، یک ماده قابل قالب بندی از آن ارائه شد که به یکی از گسترده‌ترین مصالح ساختمانی در این سیاره تبدیل شد.
آلمان اولین کشوری بود که مزایای پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک را کشف کرد که سپس در بریتانیا و بعدها آمریکا به سرعت گسترش یافت. امروزه درصد بالایی از پنجره‌های تولید شده در کشورهای مختلف، از جنس یو پی وی سی هستند.

درباره upvc

فواید یو پی وی سی

چگونه پلاستیک نوع وینیل محبوب‌تر از پنجره‌های چوبی یا فولادی شد؟ برای شروع، قاب پنجره یو پی وی سی از نظر زیست محیطی فوق العاده است. این فریم‌ها دارای عمر و دوام طولانی بوده و در پایان طول عمر طولانی خود قابل بازیافت هستند که تاثیرات زیست محیطی آنها را کاهش می‌دهد. مزایای دیگر پنجره upvc چیست که آنها را به ماده‌ای محبوب در صنایع ساختمان و تولید درب و پنجره تبدیل کرده است؟

نقاشی سریع

رنگ موجود بر روی upvc از بین نمی‌رود و پوسته پوسته نمی‌شود و رنگ خود را در سراسر سازه حفظ می‌کند. حتی خراش‌ها به سادگی همان رنگ موجود در زیر آن را نشان می‌دهند و به طور کلی می‌توانند قابل ترمیم و بازسازی باشند.

طول عمر

upvc دچار پیچش، پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی‌شود و در برابر آب مقاوم است و مدت زیادی دوام می‌آورد.

ایمنی

upvc در برابر آتش مقاوم است و جلوی انتقال آن را می‌گیرد.

ساخت و ساز

پیمانکاران به طور کلی ترجیح می‌دهند با upvc کار کنند چرا که سبک وزن بوده و کار با آنها آسان بوده و با دوام هستند.

محبوبیت

مصالح ساختمانی PVC و upvc در طی چندین دهه اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند و اگر چه برخی از افراد از زیبایی و جلوه آنها راضی نیستند؛ پیشرفت‌های اخیر در فرایندهای تولید آنها باعث شده است تا این ماده در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی جایگزین غیر قابل تشخیص باشد. این ویژگی در کنار دوام و انعطاف پذیری آنها، یو پی وی سی را به ماده‌ای محبوب در بین سازندگان و مشتریان تبدیل کرده است. به عنوان مثال، گزینه‌های متعددی را در بین سازندگان و نصب کننده‌های پروفیل‌های upvc در شهرهای مختلف خواهید یافت.

ایمنی

شما ممکن است تا حدودی نگران ایمنی پنجره یا درب‌های پلاستیکی باشید. با این حال، باید بدانید که این مواد بسیار سفت و سخت هستند و در مقایسه با همتایان چوبی خود امنیت برابر یا بیشتری را ارائه می‌دهند. البته، شما همچنان باید اقدامات احتیاطی ار قبیل قفل‌ها و سایر دستگاه‌های امنیتی را مد نظر داشته باشید. پنجره‌های تمام ارتفاع، پنجره‌ها و درب‌های upvc به اندازه مصالح ساختمانی دیگر ایمن هستند.

عملکرد

آیا شما درباره در و پنجره‌ دوجداره upvc و انواع آن اطلاعات کافی دارید؟ ایران یو پی وی سی آماده ارائه توضیحات و مشاوره‌های کافی و جامع در خصوص جایگزینی پنجره‌ها و درب‌های قدیمی با این تکنولوژی برتر هستند. با نصب پنجره‌های upvc از هزینه‌های کمتر و راحتی بیشتر در هر مقطع از سال لذت ببرید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 246 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت: 18:52

درب‌های upvc فرانسوی به راحتی توسط یک دستگیره نرمال بر روی هر درب، یکی برای سمت چپ و یکی برای سمت راست باز و بسته می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک درب اصلی باشد، به عبارت دیگر، کدام یک باید قبل از دیگری باز شود.
نکته قابل توجه: اگر درب‌های upvc بازشونده داخلی را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که اگر هوا در بیرون بارانی باشد و درب‌ها مرطوب باشند، با باز کردن آنها، درب‌های مرطوب می‌توانند آب را بر روی تمام سطوح و یا فرش شما سرازیر کنند. درب‌های ورودی داخلی همچنین فضای خانه را اشغال می‌کنند و نیازمند یک قوس باز شونده دارند، که نباید وسیله مزاحمی در آن ناحیه باشد. در ادامه مطلب قبلی در اینجا به مزیت های استفاده از  درب و پنجره upvc فرانسوی اشاره خواهیم کرد.

مزایای درب‌های upvc فرانسوی

درب‌های upvc فرانسوی در مقابل درب‌های فرانسوی چوبی و آلومینیومی

3 نوع رایج از موادهای مورد استفاده برای ساخت درب‌های upvc فرانسوی وجود دارند که هر یک دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود هستند.
چوب: مساله اصلی به هنگام استفاده از درب‌های فرانسوی چوبی این است که اگر به درستی مهر و موم نشده باشند، چوب اشباع شده یا خشک می‌شود. این بی ثباتی باعث می‌شود که درب‌های upvc فرانسوی چوبی تغییر شکل دهند. آنها می‌توانند باعث گسترش شکاف‌های موجود در اطراف درب به هنگام خشک شدن و انقباض آنها شوند و به هنگام جذب آب و تورم باعث ایجاد چسبندگی و جمع شدگی آنها می‌شوند. با این حال، درب‌های چوبی مقاوم با انجام عملیات نگهداری مناسب می‌توانند 40، 50 سال یا بیشتر عمر کنند.
آلومینیوم: درب‌های فرانسوی آلومینیومی یک گزینه واقعا عالی بوده که بسیار سبک و قوی هستند. با این حال، چون که از فلز ساخته شده‌اند می‌توانند سطحی سرد داشته باشند. ساختار فلزی این فریم‌ها، باعث ایجاد شکاف حرارتی بین سطوح داخلی و خارجی آن می‌شود. اگر این شکاف حرارتی به خوبی ایجاد نشود، فریم‌ها می‌توانند گرما سرما و حتی تراکم را در سطوح داخلی منتقل کنند. یک مجموعه ارزان از درب‌های آلومینیومی را خریداری نکنید.
upvc : این ماده قابلیت‌های فراوانی دارد. سبک، قوی، مقرون به صرفه و یک عایق طبیعی، فریم‌های upvc مورد استفاده در درب‌های فرانسوی، بهترین ویژگی‌ها را در مقایسه با ترکیبات دیگر ارائه می‌دهند. شما می‌توانید یک محصول با طول عمر طولانی تا چندین دهه را در اختیار داشته باشید که در عین حال طیف وسیعی از رنگ‌ها، سهولت استفاده و امنیت بالا را ارائه می‌دهد.

بهره‌وری انرژی و امنیت

2 جنبه بسیار مهم در خصوص درب‌های خارجی مدرن وجود دارد. درب‌های upvc پاسیو از ویژگی‌های صرفه جویی در مصرف انرژی و امنیت بالا برخوردار هستند. برای این که بهره وری انرژی درب‌ها را تا حد امکان بالا ببرید، یک درب استاندارد upvc فرانسوی را با شیشه‌های دوجداره مهر و موم شده ترکیب کنید. برای بهبود بیشتر عملکرد، شیشه‌های مهر و موم شده را می‌توانید با گاز آرگون پر کرده و از شیشه‌های کم تراکم به جای شیشه‌های استاندارد استفاده کنید. فریم‌های upvc به تنهایی چند منظوره هستند (بسیار شبیه به لانه زنبور)، که منجر به افزایش بهره وری انرژی مجموعه درب می‌شود.
امنیت درب‌های upvc فرانسوی در گذشته مورد سوال قرار می‌گرفتند. با این پیش فرض که آنها نسبت به سایر طراحی‌های از ایمنی کمتری برخوردار هستند. طراحی های مدرن فرانسوی به تمام انتقادات قبلی پاسخ داده‌اند و اکنون می‌توانند ویژگی‌های امنیتی زیر را دارا باشند:

  • قفل‌های چند نقطه‌ای که در بالا، پایین و دو طرف قاب قرار می‌گیرند.
  • پیچ و مهره‌های گیردار که درب را در بالا و پایین قاب بیرونی حفظ می‌کنند.
  • 5 قفل اهرمی که بر روی هر بخش درب نصب می‌شوند.
  • لولاهای بدون پین در هر درب.
  • قفل‌های انگشتی در بخش داخلی (از بیرون نمی‌توانند عمل کنند).
  • جداره‌های داخلی باعث می‌شوند که نتوانید از بیرون به شیشه دسترسی داشته باشید.
  • شیشه‌های ایمنی مقاوم

قیمت درب‌های upvc فرانسوی

پاسخ به این سوال که درب‌های upvc چه قیمتی دارند، بیشتر به اندازه و سبک درب شما بستگی دارد. به عنوان مثال، پنجره یو پی وی سی رنگی یا دارای طرح‌های چوبی گران‌تر از گزینه‌های سفید رنگ هستند. سایر عناصر می‌توانند بر قیمت آنها تاثیر مستقیم داشته باشند، مانند بهره وری انرژی درب، نسخه‌های با کیفیت پایین‌تر یا اضافه کردن جداره سوم.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 19:38

 انتخاب درب‌های upvc فرانسوی

هنگامی که قصد نصب مجموعه‌ای بزرگ از درب‌های خارجی را برای خانه خود دارید، درب‌های upvc فرانسوی یک گزینه عالی خواهند بود. درب‌های upvc فرانسوی برای مدت بسیار طولانی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. پس چه چیزی در مورد آنها وجود دارد که محبوبیت آنها را بالا برده است. چرا درب‌های upvc فرانسوی یک انتخاب عالی به حساب می‌آیند؟

دلایل انتخاب درب‌های upvc فرانسوی چیست؟

در این مطلب به چند نکته برای انتخاب درب و پنجره upvc فرانسوی برای خانه شما میپردازیم:

  • ظاهر
  • محل نصب شیشه
  • رنگ و پوشش سطحی
  • عملکرد

ظاهر کلی

درب‌های خارجی فرانسوی، به ویژه آنهایی که دارای پانل‌های شیشه‌ای هستند، عملا بی نظیر بوده و طراحی داخلی درب‌های upvc فرانسوی با توجه به این که در آن زمان مد چیست، تغییر نمی‌کند و همچنان به ریشه‌های خود وابسته است. ترتیب پانل‌های شیشه‌ای دارای 3 پانل در عرض و 5 پانل در ارتفاع و یا برای درب‌های باریک دارای 2 پانل در عرض و 5 پانل در ارتفاع است. برای یک درب فرانسوی upvc ، 2 روش مختلف برای ساخت نوار پنجره یا قاب درب و شیشه وجود دارد.

محل نصب شیشه

جایی است که شیشه در یک شبکه upvc درون شکاف واحدهای عایق دوجداره قرار می‌گیرد. شیشه به عنوان یک بخش تزئینی، ارزان‌ترین بخش درب‌های upvc فرانسوی است. یا یک طراحی نواری ظریف بر روی سطح شیشه‌ای به صورت سه بعدی نصب می‌شود. با این حال، این بدان معنا نیست که طراحی آنها در گذشته متوقف شده است؛ چرا که در حال حاضر طرح‌های درب فرانسوی دارای تمام ویژگی‌های جدیدی هستند که مردم از یک درب مدرن خارجی انتظار دارند. با این حال، اگر شما ترجیح می‌دهید، پانل‌های شیشه‌ای را می‌توانید در یک طراحی زیبا در کل ارتفاع مورد استفاده قرار دهید که به شما یک جلوه کلاسیک ارائه می‌دهند.

رنگ و پوشش سطحی برای درب‌های upvc فرانسوی

گزینه‌های متنوع و خوبی به لحاظ بصری و رنگ و بافت برای درب‌های upvc فرانسوی وجود دارد. به لحاظ سطحی، شما می‌توانید به دنبال گزینه‌های براق و یا طرح دار چوبی مناسب باشید. برای ساخت upvc با طرح چوب، سطح طی یک فرایند تولید می‌شود که در آن یک پوسته و یا فویل بافت دار در اطراف پروفیل قاب پیچیده می‌شود. این فویل سپس تحت حرارت و فشار قرار می‌گیرد به طوری که با یک پیوند شیمیایی به upvc متصل می‌شود و بنابراین از ترک خوردگی یا لایه لایه شدن آن جلوگیری می‌شود.
پروفیل‌های رنگی برای پروفیل‌های upvc و فریم ها به شیوه‌ای مشابه ایجاد شده و اغلب پروفیل‌های رنگی تحت عنوان ” upvc فویل دار” شناخته می‌شوند. به طور کلی، در حدود 20 رنگ وجود دارد، اما همه عرضه کنندگان ممکن است تمام رنگ‌ها را برای محصول خود در اختیار نداشته باشند، بنابراین بهتر است چند منبع مختلف را بررسی کنید.
به لحاظ اندازه، مجموعه درب‌های فرانسوی upvc می‌تواند در ابعاد 1?4 تا 1?7 متر با عرضی در حدود 70 تا 84 سانتی متر تولید شوند. اگر یک بازشو بزرگتر در اختیار دارید، می‌توانید از گسترش دهنده‌های فریم +/- 50 میلی متر در هر طرف استفاده کنید. بنابراین، به عنوان یک تقریب منطقی، 2 متر را یک محدوده عملی برای عرض در نظر بگیرید.
برای ارتفاع درب، ارتفاع کلی معمولی حدود 2 متر با در نظر گرفتن قاب درب است. در این ابعاد، پانل‌های جانبی یا پانل‌های بالای صفحه را نیز باید در نظر گرفت.

عملکرد

علت علاقه بسیاری از صاحبان خانه‌ها به درب‌های upvc فرانسوی روشی است که می‌توانند آن را باز و بسته کنند. به طور موثر، شما یک درب دو جداره (2 درب تکی که در کنار هم قرار دارند) در اختیار دارید که می‌تواند به سمت داخل و یا خارج باز شود.
هنگامی که قصد ورود یا خروج به خانه را دارید، به سادگی آن را همانند یک درب معمولی در جلو یا عقب خانه باز کنید. هنگامی که می‌خواهید فضای خانه را به فضای خارجی متصل کنید، هر دو درب را می‌توانید با هم باز کنید و مسیر خروجی و یا ورودی را بدون مانع کنید. بر خلاف یک درب پاسیو کشویی که گاهی اوقات ممکن است در مسیر حرکت شما قرار داشته باشد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 235 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 15:54

استفاده از مواد upvc در ساخت درب و پنجره به طور قابل توجهی گسترش پیدا کرده و در هر جایی می‌توان آنها را پیدا کرد. در این مقاله به تعدادی از مزایای upvc خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های سیستم پنجره‌های upvc

مقاومت عالی upvc در برابر شرایط آب و هوایی

پروفیل پنجره‌های ساخته شده از پلی وینیل کلرید تثبیت کننده یو پی وی سی، دی اکسید تیتانیوم، و غیره ساخته شده‌اند که در برابر انواع شرایط آب و هوایی، پرتوهای ماوراء بنفش و تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند در حالی که ساختار قاب آنها ممکن است دچار انقباض یا انبساط شود. این ساختار قادر به تحمل دمای سطحی بالاتر از 82 درجه سانتیگراد بدون این که خراب شود است. این بدان معنی است که شرایط آفتابی در دراز مدت باعث خرابی ساختار پنجره نمی‌شود و کیفیت آن را در طول عمر پنجره upvc حفظ می‌کند.

آینده با محصولات upvc

عایقکاری عالی و صرفه جویی در مصرف انرژی

طبق نظرسنجی اخیر، 37 درصد از انرژی مصرفی در خانه‌ها به طور کلی از طریق پنجره‌ها هدر می‌رود. انتخاب مناسب پنجره‌ها و شیشه‌ها می‌تواند این میزان هدر رفتن انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. سیستم پنجره‌های upvc با ضخامت شیشه‌های عایق 20 میلی متر می‌تواند مقدار K-Value را از 1?65W / m2K به 7?5W / m2K در مقایسه با قاب پنجره‌های آلومینیومی کاهش دهد. بنابراین میزان هدر رفت انرژی را در مقایسه با پنجره‌های آلومینیومی به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشند. به همین دلیل است که سیستم‌های upvc از پروفیل‌های توخالی با فرآیند اکستروژن تولید می‌شوند که باعث کاهش میزان خروج گرمای مناطق داخلی خانه می‌شوند. ضخامت دیوار پروفیل 2?8 تا 2?9 میلیمتر است. (ماده پلیمری یک رسانای ضعیف است، به طوری که میزان حرارت خروجی توسط ضخامت دیواره‌ها جبران می‌شود).

مقاومت عالی در برابر آب

سیستم پنجره‌های upvc از یک روش جوشکاری استفاده می‌کند به طوری که زاویه گوشه‌ای درب یا پنجره به یک سازه واحد و یکپارچه جوش داده می‌شود و بنابراین آب نمی‌تواند از درون مفصل جوشکاری شده عبور کند. علاوه بر این، یک لایه دو طرفه TPE لاستیکی (الاستومر ترموپلاستیک) در اطراف درزها قرار می‌گیرد و شکاف‌های قاب به طور موثر توسط آن مهر و موم می‌شود.

عایق صوتی عالی

سیستم‌های پروفیل پنجره‌های upvc دارای چندین محفظه درون قاب خود بوده در حالی که مصالح آن دارای مهر و موم قوی و قفل چند نقطه‌ای هستند. این به طور موثر سر و صدای خارج خانه را کاهش می‌دهد که در حدود یک هشتم میزان سر و صدای اولیه است (کاهش سر و صدای نسبی بین 33-43 دسی بل است).

مقاوم بالای upvc در برابر خوردگی

در شهرهایی که سطح آلودگی بسیار بالا است سیستم پنجره‌های upvc می‌تواند در برابر خوردگی ناشی از این شرایط مقاومت کنند. حتی در محدوده مناطق مسکونی، آب و هوای مرطوب نمی‌تواند پروفیل پنجره‌های یو پی وی سی را دچار خوردگی یا آسیب کند.

مقاومت عالی در برابر آتش

سیستم‌های پروفیل پنجره pvc به طور کامل منقرض شده‌اند. سیستم‌های پلیمری که پروفیل‌های پنجره upvc از آن ساخته شده‌اند، به دلیل محتویات بالای کلر و استفاده از ترکیبات کلرین، غیر قابل احتراق هستند. سیستم‌های پروفیل پنجره‌های یو پی وی سی بر اساس استاندارد تولید می‌شوند که ایمنی شما را تضمین می‌کنند.

ظاهر جذاب

سیستم‌های پروفیل یو پی وی سی با سطوح صاف و گوشه‌هایی که با روش مناسب جوشکاری شده‌اند، ساخته می‌شوند. رنگ این قاب‌ها پس از چند سال استفاده از بین نمی‌رود. تمیز کاری مداوم سطح آنها بدون رنگ آمیزی کل قاب امکان پذیر است، به طوری که هزینه نگهداری در و پنجره دوجداره upvc در مقایسه با چوب کم است.

دوستدار محیط زیست

سیستم‌های پروفیل upvc از مواد سازگار با محیط زیست به لحاظ انتشار گازهای مضر ساخته شده‌اند. پلیمر قابل بازیافت است و بنابراین هیچ ضایعاتی وجود ندارد که قابل بازیابی در فرآیند بازیافت نباشد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 2 مرداد 1398 ساعت: 17:17

خبرنامه